Levering og forsendelse

Hvis en vare i sjældne tilfælde ikke er på lager, så kontakter vi dig. Sammen finder vi så den bedste løsning omkring den manglende vare.

Afhængig af hvilken forsendelsesform du vælger, så vil varerne normalt være fremme ved dig 1 – 4 hverdage efter afsendelse – ofte dagen efter. Forsendelsesprisen afhænger også af hvilken forsendelsesform du vælger når du afslutter ordren.

Uanset hvilken forsendelse form du vælger, så bærer vi ansvaret for at forsendelsen når frem til dig i rimelig tid.

Der er følgende forsendelses former:

GLS – pakkeshop: 1 -4 dages levering på hverdage til afhentning i GLS pakkeshop. Du vælger selv den GLS pakkeshop der er bedst for dig. Du kan følge din forsendelse via GLS Track and Trace hele vejen.

GLS – til arbejdsplads: Måske den nemmeste løsning for dig. Få sendt pakken direkte til din arbejdsplads. Husk da at påføre en anden leveringsadresse end faktureringsadressen.

GLS – til egen dør: Som ovenstående – men leveret direkte til din hoveddør. Hvis du ikke er hjemme, så tages pakken med til nærmeste GLS pakkeshop, hvor du så selv efterfølgende skal hente den.

Afhentning i butik: Spar forsendelsesgebyret og afhent selv dine bestilte vare i en af vores butikker i Odense eller Århus.

Vi afsender alle vores postordre vare fra Odense. Derfor kan du ofte afhente meget hurtigt derfra. Vælger du vores Århusbutik som afhentningssted så regn med 1 – 3 dages ekspeditionstid. Vi kontakter dig så snart varerne er klar til afhentning.

Pakker til udlandet: Du betaler en fast pris. Vi vælger den hurtigste og bedste løsning afhængig af varens art/værdi. Vi har ansvaret indtil forsendelsen er i din besiddelse.

Du afgiver din bestilling igennem vores online webshop, men har du tvivlsspørgsmål om varer, levering m.m. kan du, på alle hverdage fra kl. 9:00 til kl. 17:30, samt lørdag og søndag fra kl 9:00 til kl. 14:00 henvende dig på telefon +45 66121500

Betalingsformer

Ved levering i Danmark og resten af verden kan du betale på følgende måder:

Med betalingskort: Dankort, VisaDankort, VISA, Eurocard, Mastercard.

Go-Fishing tager ingen kortgebyrer og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

PayPal: Har du en PayPal konto, så kan du nemt og hurtigt betale med denne på vores webshop.

Ved levering kun i Danmark kan du, udover ovenstående betalingskort, også vælge følgende betalingsformer:

Mobile Pay: Du bestiller på vores webshop og kan betale med Mobilpay  – bestilte vare afsendes først når indbetalingen er registreret. Ved Mobil Pay er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Skal du overføre et beløb til hos via Mobilpay uden om webshoppen skal det ske på nummer 23 71 81  Mobilpay Erhverv. 

Viabill: Du kan splitte din betaling i 4 lige store betalinger, som du betaler tilbage over 4 måneder. Det er enkelt og det er super nemt!

Her hos “Go-Fishing” kan du føle dig helt sikker. Vi har en PBS-godkendt webshop, hvor du trygt kan betale med dit kreditkort. Alle oplysninger omkring dit kreditkort bliver overført via sikre krypterede sider, og ikke engang vi får lov at se dem. Når de så er godkendt af PBS, får vi besked om at handelen er i orden, og vi sender dig dit fiskegrej. Alle priser her i Go-Fishing webshoppen er incl. moms, men uden forsendelse.

Vi pålægger et gebyr på kr. 75,- for EAN faktureringer.

Til vore NORSKE-, GRØNLANDSKE- og FÆRØSKE kunder, samt andre kunder uden for EU. Alle kunder udenfor EU handler til priser uden dansk moms i shoppen

Fortrydelse- og Returret

Alle varer er omfattet af 30 dages fuld fortrydelse eller returret uden diskussion..! Såfremt du ønsker at fortryde/returnere et køb, skal du give os meddelelse herom. Meddelelsen skal gives på e-mail på [email protected] eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen som du blot udfylder og vedlægger den/de returnerede vare.

Arrangementer og konkurrence billetter er ikke omfattet af fortrydelse-/returretten og betaling/tilmelding er derfor i udgangspunktet bindende

Returnering
Du skal sende varerne retur til os uden unødig forsinkelse, dog senest 14 dage efter du har meddelt os at du ønsker at fortryde dit køb (Husk du har 30 dage til at overveje det). Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varerne indtil vi modtager dem.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord gerne prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb på vores webshop (hele ordren), får du det beløb du har indbetalt til os incl. forsendelse til dig tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger til dig, uden unødig forsinkelse, så snart vi har modtaget og vurderet den returnerede vare. Og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varerne retur fra dig.

Vi tilbagefører beløbet via bankoverførsel derfor er det vigtigt, at du oplyser præcist konto nummer.

Varen skal sendes retur til:

Go-Fishing A/S
Dalumvej 67
5250 Odense SV
Danmark

Returvarer skal sendes i alm. postpakke med ilagt besked. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan også returnere varer ved at aflevere den/dem personligt på ovenstående adresse.

Vi tager forbehold for udsolgte vare samt evt. tryk-/beskrivelsesfejl i teksterne omkring varerne.

Reklamationsret

Alle fysiske varer købt hos Go-Fishing er omfattet af 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at er varen defekt så kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, almindeligt slid eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Go-Fishing A/S
Dalumvej 67
5250 Odense SV
Danmark

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt og vedlægge din bon eller kvittering for købet.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Er du i tvivl, kan du kontakte os via [email protected] eller på telefon +45 66121500

Generelle oplysninger:

Go-Fishing A/S
Dalumvej 67
5250 Odense SV
Danmark
CVR: DK-66245918

Telefon: +45 66121500
Mail: [email protected]

Ekstra garantier på særlige varegrupper

Alle varer du køber i Go-Fishing er naturligvis omfattet af 2 års reklamationsret jvf. Dansk købelov. Enkelte varegrupper har dog derudover en udvidet garantiordning som du kan læse mere om her:

Vi gør opmærksom på at disse udvidede garantier ikke stilles/administreres af Go-Fishing, men derimod producenterne af nævnte vare.

ORVIS STÆNGER
De fleste Orvis fluestænger købt hos Go-Fishing er omfattet af en 25 års garanti for første ejer. Det betyder at Orvis mod et gebyr ombytter/reparerer en knækket stangdel – uanset brudårsag. Du kan enten selv sende den knækkede stang til Orvis eller lade Go-Fishing hjælpe.

Vi opkræver et gebyr på DKK 600,- som dækker det gebyr Orvis opkræver af os, samt forsendelse af stangen til/fra Orvis stangfabrikken. Er stangen under 2 år gammel så betaler Go-Fishing dog gebyret og forsendelsen til Orvis.

Gebyret forudbetales inden stangen sendes til reparation.

Garantien gælder ikke almindeligt og forventet slid på øjer, kork og hjulholder m.m.

Hele stangen skal sendes til Orvis i England. Gennemsnitlig ekspeditionstid er 5 – 6 uger. Enkelte gange kan det tage længere tid. Orvis forbeholder sig ret til at ombytte evt. udgåede stænger til nye tilsvarende modeller der ligger på samme niveau som den defekte. Niveauet vurderes udfra det tekniske niveau og ikke udfra pris niveau. Det er Orvis England der giver garantien på stængerne, og derfor også deres retningslinjer der følges. Orvis forbeholder sig ret til at ændre disse løbende. Betingelserne for Orvis’s 25 års stanggaranti.

Ved bortkomst eller videresalg af stangen bortfalder garantien.

SCOTT STÆNGER
Scott yder mod betaling af gebyr livsvarig garanti til første ejer. Dvs. at knækkede stangdele repareres/ombyttes. Der pålægges et ekspeditions-/fragtgebyr på DKK 600,- + evt. fragt i Danmark. Gebyret betales forud til os når stangen indleveres til reklamation. De første 6 måneder efter køb er reparationer dog gebyrfri.

Hele stangen skal sendes til Scott’s rep. center i Norge. Den gennemsnitlige ekspeditionstid er 7 – 8 uger. Scott forbeholder sig ret til at ombytte evt. udgående stangmodeller til nyere tilsvarende. Der kan forekomme kosmetiske forskelle på nye/gamle dele. Garantien dækker ikke normalt og forventeligt slid af fx hjulholder, øjer, kork m.m.

VIGTIGT: En forudsætning for at stangen er dækket af den livsvarige Scott garanti er at den inden 30 dage registreres hos Scott. Dette gøre nemt online via denne formular.

Ved bortkomst eller videresalg af stangen bortfalder garantien.

Ovenstående garantibestemmelser på Orvis og Scott gælder kun for stænger der er købt hos Go-Fishing!

Vi hjælper også gerne med reklamationer på stænger købt andre steder. Her er fragt-/ekspeditionsgebyret altid kr. 1500,- uanset stangens alder.

WADERS
Go-Fishing handler kun med waders af de bedste kvaliteter og mærker. Men selv de vil blive slidt op. Nøjagtig som dækkene på din bil.

Det sker desværre, at der findes materiale eller fabrikationsfejl i et par nye waders. Sådanne fejl er naturligvis dækket af garanti. Skulle du mod forventning opleve en utæthed, som ikke skyldes almindelig brug eller et uheld, så kom straks forbi med dine waders.

Vi kan nok ikke løse problemet på stedet. Vi er normalt nødt til at tage dine waders ind til nærmere inspektion og vurdering. Måske skal de sendes videre til en leverandør for reparation/ombytning.

Husk at medbringe Garanti seddel samt kassebon. Begge dele er nødvendige, hvis du har en waders reklamation.

Der modtages ikke reklamationer på waders, der er ældre end 2 år, eller mangler købsbevis. Vi modtager heller ikke reklamationer på waders der er købt andre steder end hos Go-Fishing.

SIMMS WADERS/BEKLÆDNING
Skulle der mod forventning opstå reklamationer på Simms waders/beklædning, skal den defekte del sendes til test hos Simms, uanset varens alder. Er der tale om materiale eller fabrikationsfejl så byttes eller repareres varen uden beregning. Er der tale om f.eks. utætheder i waders der skyldes almindelig brug, repareres varen mod et gebyr på ca. DKK 4-500,- Gennemsnitlig ekspeditionstid er 2 uger.

Husk at medbringe kvittering/garantibevis. Der modtages ikke reklamationer på Simms waders der er ældre end to år, men de kan stadig sendes til professionel reparation hos Simms mod betaling. Vi modtager ikke reklamationer på Simms waders der er købt andre steder end hos Go-Fishing.

E-mærkets fortrydelsesformular

Du kan downloade e-mærkets fortrydelsesformular i pdf format her.

Du kan læse mere om Returret/Reklamation m.m. på forbrugerstyrelsens hjemmeside www.fs.dk

Persondatapolitik

For at vi kan sende varer til dig så har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, telefon nummer og e-mail adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres kun hos Go-Fishing og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på www.go-fishing.dk er Go-Fishing A/S.

Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

Som registreret hos Go-Fishing har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: [email protected]

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Claus Eriksen på: [email protected]

Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

https://www.forbrug.dk/Klagemuligheder/Klager-over-koeb-i-Danmark/Saadan-klager-du

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Go-Fishing.dk er E-mærke godkendt. Du kan derfor også vælge at benytte dig af E-mærkets gratis sagbehandling og rådgivning. Når du har handlet på Go-Fishing.dk er du desuden omfattet af E-mærkets køberbeskyttigelse. Læs mere på www.emærket.dk eller ring på 44 85 85 90

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: https://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret 12.03.2016

E-Mærkets fortrydelses formular finder sammen med din forsendelse. Eller lige her

Gratis forsendelse

På alle køb over 600 DKK. Shipping World Wide kun 99 DKK.

30 dages fuld returret

Fuld tilfredshed eller pengene retur. Uden diskussion!

1 – 4 dages levering

Vi har åben alle ugens dage og leverer altid hutigst muligt.

100% sikker betaling

Dankort / MasterCard / Visa / Viabill / MobilePay / PayPal.

© 2019 Alle rettigheder forbeholdes.
GO FISHING A/S – CVR: 66245918 – Dalumvej 67 – 5250 Odense SV.

Psst, er du lystfisker?

Ja? Så har vi et super godt tip til dig!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag vores eksklusive Go-Fishing SUPERPRIS tilbud, hver uge og før alle andre!