Indkøbskurv
Gratis fragt til pakkeshop i DK, på alle køb over 500 DKK

Handelsbetingelser

Levering og forsendelse

Hvis en vare i sjældne tilfælde ikke er på lager, så kontakter vi dig. Sammen finder vi så den bedste løsning omkring den manglende vare.

Afhængig af hvilken forsendelsesform du vælger, så vil varerne normalt være fremme ved dig 1 – 4 hverdage efter afsendelse – ofte dagen efter. Forsendelsesprisen afhænger også af hvilken forsendelsesform du vælger når du afslutter ordren.

Uanset hvilken forsendelseform du vælger, så bærer vi ansvaret for at forsendelsen når frem til dig i rimelig tid.

Fragtpriser:
GLS Pakkeshop: 59,00 DKK
GLS til firmaadresse: 79,00 DKK
GLS til privatadresse: 79,00 DKK
Shipping inside EU: 99,00 DKK
Shipping outside EU = 299 DKK

Der er følgende forsendelses former:

GLS – pakkeshop: 1 -4 dages levering på hverdage til afhentning i GLS pakkeshop. Du vælger selv den GLS pakkeshop der er bedst for dig. Du kan følge din forsendelse via GLS Track and Trace hele vejen.

GLS – til arbejdsplads: Måske den nemmeste løsning for dig. Få sendt pakken direkte til din arbejdsplads. Husk da at påføre en anden leveringsadresse end faktureringsadressen.

GLS – til egen dør: Som ovenstående – men leveret direkte til din hoveddør. Hvis du ikke er hjemme, så tages pakken med til nærmeste GLS pakkeshop, hvor du så selv efterfølgende skal hente den.

Afhentning i butik: Spar forsendelsesgebyret og afhent selv dine bestilte vare i en af vores butikker i Odense eller Århus.

Vi afsender alle vores postordre vare fra Odense. Derfor kan du ofte afhente meget hurtigt derfra. Vælger du vores Århusbutik som afhentningssted så regn med 1 – 3 dages ekspeditionstid. Vi kontakter dig så snart varerne er klar til afhentning.

Pakker til lande i EU: Du betaler en fast pris på 99,00 DKK. Vi vælger den hurtigste og bedste løsning afhængig af varens art/værdi. Vi har ansvaret indtil forsendelsen er i din besiddelse.

Pakker til lande udenfor EU: Du betaler en fast pris på 299,00 DKK. Vi vælger den hurtigste og bedste løsning afhængig af varens art/værdi. Vi har ansvaret indtil forsendelsen er i din besiddelse.

Du afgiver din bestilling igennem vores online webshop, men har du tvivlsspørgsmål om varer, levering m.m. kan du, på alle hverdage fra kl. 9:00 til kl. 17:30, samt lørdag og søndag fra kl 9:00 til kl. 14:00 henvende dig på telefon +45 66121500

Betalingsformer

Ved levering i Danmark og resten af verden kan du betale på følgende måder:

Med betalingskort: Dankort, VisaDankort, VISA, Eurocard, Mastercard og MobilePay.

Go-Fishing tager ingen kortgebyrer og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

PayPal: Har du en PayPal konto, så kan du nemt og hurtigt betale med denne på vores webshop. Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

Ved levering i Danmark kan du, udover ovenstående, også vælge følgende betalingsformer:

Viabill: Du kan splitte din betaling i 4 lige store betalinger, som du betaler tilbage over 4 måneder. Det er enkelt og det er super nemt!

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit

Du kan føle dig helt sikker når du handler hos Go-Fishing. Vores webshop er godkendt af NETS og E-MÆRKET og det er din sikkerhed for du trygt kan betale med dit kreditkort. Alle oplysninger omkring dit kreditkort bliver overført via sikre krypterede sider, og ikke engang vi får lov at se dem. Når de så er godkendt af NETS, får vi besked om at handelen er i orden, og vi sender dig dit fiskegrej. Alle priser her i Go-Fishing webshoppen er incl. moms, men uden forsendelse.

Vi pålægger et gebyr på kr. 75,- for EAN faktureringer.

Vores NORSKE-, GRØNLANDSKE- og FÆRØSKE kunder, samt alle kunder udenfor EU handler til priser uden dansk moms i webshopen.

Fortrydelse- og Returret

Alle varer er omfattet af 30 dages fuld fortrydelse eller returret uden diskussion..! Såfremt du ønsker at fortryde/returnere et køb, skal du give os meddelelse herom. Meddelelsen skal gives på e-mail på [email protected] eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen som du blot udfylder og vedlægger den/de returnerede vare.

Arrangementer på en fastsat dato og konkurrence billetter (f.eks. Seatrout Open) er ikke omfattet af fortrydelse-/returretten og betaling/tilmelding er derfor i udgangspunktet bindende.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Du skal sende varerne retur til os uden unødig forsinkelse, dog senest 14 dage efter du har meddelt os at du ønsker at fortryde dit køb (Husk du har 30 dage til at overveje det). Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varerne indtil vi modtager dem.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord gerne prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb på vores webshop (hele ordren), får du det beløb du har indbetalt til os incl. forsendelse til dig tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger til dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen skal sendes retur til:

Go-Fishing A/S
Dalumvej 67
5250 Odense SV
Danmark

Returvarer skal sendes i alm. postpakke med ilagt besked. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan også returnere varer ved at aflevere den/dem personligt på ovenstående adresse.

Forbehold
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen.

Prisfejl/trykfejl
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Reklamationsret

Alle fysiske varer købt hos Go-Fishing er omfattet af 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at er varen defekt så kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, almindeligt slid eller anden skadeforvoldende adfærd.

WADERS
Go-Fishing handler kun med waders af de bedste kvaliteter og mærker. Men selv de vil blive slidt op. Nøjagtig som dækkene på din bil.

Det sker desværre, at der findes materiale eller fabrikationsfejl i et par nye waders. Sådanne fejl er naturligvis dækket af reklamationsretten. Skulle du mod forventning opleve en utæthed, som ikke skyldes almindelig brug eller et uheld, så kom straks forbi med dine waders.

Vi kan nok ikke løse problemet på stedet. Vi er normalt nødt til at tage dine waders ind til nærmere inspektion og vurdering. Måske skal de sendes videre til en leverandør for reparation/ombytning.

Husk at medbringe Garanti seddel samt kassebon. Begge dele er nødvendige, hvis du har en waders reklamation.

Der modtages ikke reklamationer på waders, der er ældre end 2 år, eller mangler købsbevis. Vi modtager heller ikke reklamationer på waders der er købt andre steder end hos Go-Fishing.

SIMMS WADERS/BEKLÆDNING
Skulle der mod forventning opstå reklamationer på Simms waders/beklædning, skal den defekte del sendes til test hos Simms, uanset varens alder. Er der tale om materiale eller fabrikationsfejl så byttes eller repareres varen uden beregning. Er der tale om f.eks. utætheder i waders der skyldes almindelig brug, repareres varen mod et gebyr på ca. DKK 4-500,- Gennemsnitlig ekspeditionstid er 2 uger.

Husk at medbringe kvittering/garantibevis. Der modtages ikke reklamationer på Simms waders der er ældre end to år, men de kan stadig sendes til professionel reparation hos Simms mod betaling. Vi modtager ikke reklamationer på Simms waders der er købt andre steder end hos Go-Fishing.

Hvis du ønsker at reklamere
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Go-Fishing A/S
Dalumvej 67
5250 Odense SV
Danmark

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt og vedlægge din bon eller kvittering for købet.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Er du i tvivl, kan du kontakte os via [email protected] eller på telefon +45 66121500

Generelle oplysninger:

Go-Fishing A/S
Dalumvej 67
5250 Odense SV
Danmark
CVR: DK-66245918

Telefon: +45 66121500
Mail: [email protected]

Ekstra garantier på særlige varegrupper

Alle varer du køber i Go-Fishing er naturligvis omfattet af 2 års reklamationsret jvf. Dansk købelov. Enkelte varegrupper har dog derudover en udvidet garantiordning som du kan læse mere om her:

Vi gør opmærksom på at disse udvidede garantier ikke stilles/administreres af Go-Fishing, men derimod producenterne af nævnte vare.

ORVIS STÆNGER
De fleste Orvis fluestænger købt hos Go-Fishing er omfattet af en 25 års garanti for første ejer. Det betyder at Orvis mod et gebyr ombytter/reparerer en knækket stangdel – uanset brudårsag. Du kan enten selv sende den knækkede stang til Orvis eller lade Go-Fishing hjælpe.

Vi opkræver et gebyr på DKK 600,- som dækker det gebyr Orvis opkræver af os, samt forsendelse af stangen til/fra Orvis stangfabrikken. Er stangen under 2 år gammel så betaler Go-Fishing dog gebyret og forsendelsen til Orvis.

Gebyret forudbetales inden stangen sendes til reparation.

Garantien gælder ikke almindeligt og forventet slid på øjer, kork og hjulholder m.m.

Hele stangen skal sendes til Orvis i England. Gennemsnitlig ekspeditionstid er 5 – 6 uger. Enkelte gange kan det tage længere tid. Orvis forbeholder sig ret til at ombytte evt. udgåede stænger til nye tilsvarende modeller der ligger på samme niveau som den defekte. Niveauet vurderes udfra det tekniske niveau og ikke udfra pris niveau. Det er Orvis England der giver garantien på stængerne, og derfor også deres retningslinjer der følges. Orvis forbeholder sig ret til at ændre disse løbende. Betingelserne for Orvis’s 25 års stanggaranti.

Ved bortkomst eller videresalg af stangen bortfalder garantien.

SCOTT STÆNGER
Scott yder mod betaling af gebyr livsvarig garanti til første ejer. Dvs. at knækkede stangdele repareres/ombyttes. Der pålægges et ekspeditions-/fragtgebyr på DKK 600,- + evt. fragt i Danmark. Gebyret betales forud til os når stangen indleveres til garanti. De første 6 måneder efter køb er reparationer dog gebyrfri.

Hele stangen skal sendes til Scott’s rep. center i Norge. Den gennemsnitlige ekspeditionstid er 7 – 8 uger. Scott forbeholder sig ret til at ombytte evt. udgående stangmodeller til nyere tilsvarende. Der kan forekomme kosmetiske forskelle på nye/gamle dele. Garantien dækker ikke normalt og forventeligt slid af fx hjulholder, øjer, kork m.m.

VIGTIGT: En forudsætning for at stangen er dækket af den livsvarige Scott garanti er at den inden 30 dage registreres hos Scott. Dette gøre nemt online via denne formular.

Ved bortkomst eller videresalg af stangen bortfalder garantien.

Ovenstående garantibestemmelser på Orvis og Scott gælder kun for stænger der er købt hos Go-Fishing!

Vi hjælper også gerne med reklamationer på stænger købt andre steder. Eller stænger der ikke er blevet garanti registreret. Her er fragt-/ekspeditionsgebyret altid kr. 2000,- uanset stangens alder.

E-mærkets fortrydelsesformular

Du kan downloade e-mærkets fortrydelsesformular i pdf format her.

Du kan læse mere om Returret/Reklamation m.m. på forbrugerstyrelsens hjemmeside www.fs.dk

Persondatapolitik

For at vi kan sende varer til dig så har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, telefon nummer og e-mail adresse.

Vi foretager registreringen og videregivelse af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres kun hos Go-Fishing og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på www.go-fishing.dk er Go-Fishing A/S.

Dine oplysninger sælges ikke til tredjemand.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til direktør Claus Eriksen på: [email protected]

Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: https://ec.europa.eu/odr

Go-Fishing.dk er E-MÆRKE godkendt. Du kan derfor også vælge at benytte dig af E-MÆRKET gratis sagsbehandling og rådgivning. Når du har handlet på Go-Fishing.dk er du desuden omfattet af E-MÆRKETS køberbeskyttelse. Læs mere på www.emærket.dk eller ring på 44 85 85 90

Handelsbetingelserne er senest opdateret 04.03.2021

Gratis forsendelse

Til pakkeshop i Danmark, på alle køb over 500 DKK.

30 dages fuld returret

Fuld tilfredshed eller pengene retur. Uden diskussion!

1 – 4 dages levering

Vi har åbent alle ugens dage og leverer altid hurtigst mulige.

100% sikker betaling

Dankort / MasterCard / Visa / Viabill / MobilePay / PayPal.